BDO:n vero- ja lakitiimi jatkaa kasvuaan

BDO:n viime vuosina voimakkaasti kasvanut vero- ja lakitiimi on saanut jälleen useita uusia asiantuntijoita. Uusien asiantuntijoiden myötä palvelemme asiakkaitamme entistä laajemmin ja monipuolisemmin.
Kuvassa BDO:n uudet vero- ja lakiasiantuntijat.  Ylhäältä vasemmalta alkaen Lasse Rosengren, Martina Ehrström, Heidi Hannuksela ja Tommi Hiltunen.
Kuvassa BDO:n uudet vero- ja lakiasiantuntijat. Ylhäältä vasemmalta alkaen Lasse Rosengren, Martina Ehrström, Heidi Hannuksela ja Tommi Hiltunen.

BDO:n vero- ja lakitiimi on vahvistunut syksyn aikana uusilla lakiasiantuntijoilla, jotka asiakastyön ohella kehittävät lakipalvelujen valkoimaa paremmin asiakkaiden tarpeita vastaaviksi.

OTK Martina Ehrström aloitti Senior Legal Counselina lokakuun alussa. Ehrströmillä on monipuolista kokemusta yhtiöoikeudellisista sekä liiketoimintaan liittyvistä erilaisista sopimusoikeudellisista kysymyksistä. Lisäksi hänellä on osaamista työoikeudellisissa ja tietosuojaan liittyvissä asioissa.  Hän palvelee asiakkaita suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Syyskuussa Senior Legal Counselina aloittanut OTK Lasse Rosengren tuo osaamista etenkin yritysasiakkaidemme sopimus-, yhtiö- ja työoikeudellisiin kysymyksiin, corporate governance -toimeksiantoihin sekä yritys- ja rakennejärjestelyihin liittyvään neuvonantoon. Lisäksi hän palvelee julkissektorin asiakkaitamme muun muassa kilpailuneutraliteettikysymyksin liittyvissä lakiasioissa.

Vahvistusta siirtohinnoitteluosaamiseen

Syyskuussa Assistant Tax Managerina aloittanut KTM Tommi Hiltunen on erikoistunut siirtohinnoitteluun, mutta palvelee asiakkaitamme myös muissa verotukseen liittyvissä toimeksiannoissa. Tommi työskentelee BDO:n Oulun toimistolta käsin ja tuo paikallista osaamista Pohjois-Suomen asiakkaillemme. Hän, kuten muutkin BDO:n erityisasiantuntijat, palvelee asiakkaitamme kaikkialla Suomessa.

HR-osaamista yhtiön eri tilanteisiin ja vaiheisiin

Uutena palveluna tarjoamme HR-palveluita, joissa yhdistyy työoikeudellinen osaaminen talouden ja johtamisen asiantuntijapalvelujen kanssa.  Neuvonannon lisäksi kuljemme asiakkaan rinnalla liiketoiminnan muutosten suunnittelusta koko toteutuksen ajan aina jälkihoitoon asti. HR-palveluihin kuuluvat mm. HR due diligence, HR-integraatiopalvelut, HR Health Check ja johtamisjärjestelmien kehittäminen sekä henkilöstön sopeuttamiseen liittyvät HR-palvelut. Palvelualueesta vastaa HR-palvelujen johtaja Heidi Hannuksela, jolla on yli 15 vuoden kokemus vaativista HR-johtamisen tehtävistä sekä yli 10 vuoden kokemus yhteistyöstä kotimaisten ja kansainvälisten yhtiöiden ylimmän johdon kanssa.

"Vero- ja lakipalveluja tarvitaan yritysten elinkaaren kaikissa vaiheissa sekä kasvun ja kansainvälistymisen tukena. Olemme viime vuosina tavoitteellisesti kasvattaneet palvelutarjontaamme, jotta voimme palvella asiakkaitamme monipuolisesti eri tilanteissa sekä jatkaa neuvonantajana yritysten kasvaessa ja kansainvälistyessä", kertoo BDO:n vero- ja lakipalvelujen johtaja, partner Harri Huikuri.

Harri Huikuri
Partner, Head of Tax and Legal Finland
harri.huikuri@bdo.fi

BDO on yksi maailman johtavista tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaatioista. Tarjoamme laadukkaita tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvontapalveluja kaiken kokoisille yrityksille, julkissektorille ja muille yhteisöille. Palvelemme asiakkaitamme 167 maassa 88 000 asiantuntijamme voimin, Suomessa meitä on noin 200.