Hartelalta heijastinliivit Tietolan koululaisille

Hartela rakentaa parhaillaan uutta asuntokohdetta Valkeakosken keskustaan, Apianlahden rannan tuntumaan. Asunto Oy Valkeakosken Majakan työmaan läheisyydessä kulkee päivittäin Tietolan koulun oppilaita ja esikoululaisia. Hartela lahjoittaa 80 heijastinliiviä esikoululaisille sekä ensimmäisen ja toisen luokan oppilaille.
Hartelan jakamat heijastinliivit ilahduttivat Tietolan koulun oppilaita.

Heijastinliivi parantaa lapsen näkyvyyttä liikenteessä ja ulkoleikeissä, varsinkin hämärän aikaan ja sumuisella säällä. Rakennustyömaamme on aidattu ja turvallinen, mutta heijastinliivitempauksella Hartela haluaa muistuttaa lapsia turvallisuudesta liikenteessä. Turvallisuusajattelun ei tule rajoittua vain rakennustyömaan aitojen sisälle vaan paljon laajemmin sen vaikutusalueelle.

Tietolan koulun lapset olivat kovin kiinnostuneita viereisen työmaan tapahtumista. Erityisesti räjäytystyöt synnyttivät paljon hyviä kysymyksiä. "Miksi kivet ei lennä kun räjäytetään? Onko räjähteissä TNT:tä? Miksi työmiehillä on eriväriset kypärät?

Esikoululainen Eeti 6v halusi erityisesti korostaa, että liikenteessä tulee olla varovainen. Hän tietää, että työmaan aidan sisäpuolelle ei saa mennä ja liikennevaloissa pitää odottaa, jos punainen valo palaa.

Asunto Oy Valkeakosken Majakka on kolmen talon kokonaisuuteen viimeiseksi rakennettava asuinrakennus. Taloyhtiön omalle tontille rakennettavaan taloon tulee 43 uutta huoneistoa. Kohde valmistuu maaliskuussa 2018.

Markkinointipäällikkö Anna-Maija Ruohonen, Hartela Länsi-Suomi Oy, p. 050-4100874

Hartelan jakamat heijastinliivit ilahduttivat Tietolan koulun oppilaita.
Hartelan edustajat Tietolan koululla puhumassa turvallisuudesta.
Esikoululainen Eeti 6v tietää miten liikkua liikenteessä turvallisesti.

Hartela-konserni on 75-vuotias perheyhtiö ja yksi suurimmista suomalaisista rakennusalan yrityksistä. Vakavarainen rakennusalan konserni työllistää valtakunnallisesti n. 600 rakentamisen ammattilaista. Hartelan liikevaihto tilikaudella 2015 oli 376 miljoonaa euroa.