Ilta-Sanomien Sadeoja jatkaa STT:n hallituksen johdossa

Suomen Tietotoimiston STT:n hallitus valitsi järjestäytymiskokouksessaan torstaina Ilta-Sanomien kustantajan ja vastaavan päätoimittajan Tapio Sadeojan jatkamaan hallituksen puheenjohtajana.

Alma Talentin toimitusjohtaja Juha-Petri Loimovuori jatkaa hallituksen varapuheenjohtajana.

Ylen toimitusjohtajaksi valittu Mediahubin toimitusjohtaja ja MTV:n vastaava päätoimittaja Merja Ylä-Anttila jättää STT:n hallituksen omasta pyynnöstään 1. toukokuuta. Hänen tilalleen yhtiökokous valitsi Ylä-Anttilan tehtävät MTV.ssä ja Mediahubissa perivän Tomi Einosen.

Hallituksen muut jäsenet ovat Keskisuomalaisen vastaava päätoimittaja Pekka Mervola, Helsingin Sanomien kaupallinen johtaja Petteri Putkiranta, Turun Sanomien vastaava päätoimittaja Kari Vainio ja Alma Median lakiasiainjohtaja Mikko Korttila.

Kustantaja, vastaava päätoimittaja
Tapio Sadeoja 09 1221

Vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja
Mika Pettersson 040 5078803