Jukka Lintunen RKL:n puheenjohtajaksi

Rakennusmestarit ja -insinöörit AMK RKL valitsi uudeksi puheenjohtajakseen Jukka Lintusen Tampereella 21.11. pidetyssä liittokokouksessaan.

Saarijärveltä kotoisin oleva Lintunen on toiminut 38 vuotta vastaavana mestarina, joista 26 vuotta Skanskalla. Koulutukseltaan hän on talonrakennusteknikko.

- RKL:ssä arvoina ovat olleet korkea osaaminen sekä laadukas ja kestävä rakentaminen. Haluan lisätä näihin myös rakentamisen turvallisuuden ja eettisyyden.

- Ammattikunnan arvostuksen vahvistaminen on edelleen peruste olla RKL:n jäsen. Nyt liiton tulee kyetä muuntautumaan, palvella paremmin ja lisätä koulutustarjontaa.

Rakennusmestarit ja -insinöörit AMK RKL ry on 116-vuotias ammatillis-aatteellinen yhdistys, joka edistää rakennusmestarin ja -insinöörin ammatin arvostusta, valvoo jäsentensä etua, kouluttaa ja kehittää alan osaamista, vaikuttaa sääntelyyn ja edustaa ammattikuntaa eri sidosryhmissä.

Lisätiedot:

Jukka Lintunen, 0400 886 939