Kuka olet, kun olet aidosti oma itsesi?

Tuntuuko joskus siltä, että elät muiden ehdoilla? Haluaisitko olla aidommin oma itsesi? Tiia Gyntherin uutuusteos Löydä aito itsesi -tehtäväkirja (Viisas Elämä, 2022) herättää, muistuttaa ja auttaa nostamaan esiin aidon itsesi nykypäivän jatkuvan kiireen, suorittamisen ja rakennettujen roolien keskellä.
Kuva: Jannamari Palo, Kansikuva: Jaana Racero

”Joskus olemme niin kiinni rooleissa, kiireessä ja velvollisuuksissa ja titteleissämme, että olemme unohtaneet kaiken sen mitä ilman niitä olemme. Ja kaikki se muu, jos joku, on merkityksellistä” sanoo Tiia Gynther teoksessa Löydä aito itsesi -tehtäväkirja.

Löydä aito itsesi -tehtäväkirjan avulla lukija löytää oman sisäisen äänensä ja taidon kuunnella itseään aidommin. Kirja pysäyttää kiireen ja arjen keskellä sen äärelle, mikä on itselle ominaista, tärkeää ja merkityksellistä. Kirjasta löytyvien inspiroivien tehtävien ja vinkkien avulla lukija voi suunnitella itsensä näköistä tulevaisuutta maailmassa, jossa on tilaa hänelle juuri sellaisena kuin hän aidosti on.

”Elin itse aiemmin vuosia arkeani vain suorittaen, ja hukaten lopulta aidon itseni kaiken ympäröivän hälyn ja kiireen keskelle. Myöhemmin huomasin, etten ole suinkaan ainoa, joka on takertunut liiaksi kaikkeen tähän opittuun. Lopulta kaikesta siitä syntyi tämä kirja, jotta myös sinä löytäisit taas vahvemmin aidoimman itsesi ja oman äänesi.” kertoo Tiia kirjan synnystä.

Tiia Gynther on intohimoinen yrittäjä, valmentaja ja äiti, joka rakastaa hitaampaa arkea, unelmia ja luontoa. Tiia on kouluttautunut positiivisen psykologian, yritysjohtamisen ja ratkaisukeskeisen valmentamisen sekä monipuolisesti hyvinvoinnin parissa. Häneltä on aiemmin ilmestynyt Kohti unelmauraa -työkirja (Viisas Elämä, 2020).

Instagram @tiiagynther #löydäaitoitsesi

Löydä aito itsesi -tehtäväkirja ilmestyi kirjakauppoihin tammikuun alussa 2022.

Viisas Elämä Oy on suomalainen kustantamo, jolla on 25 vuoden kokemus sekä kotimaisen että ulkomaisen tietokirjallisuuden julkaisemisesta. Kustantamo keskittyy julkaisuohjelmassaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja he ovat Suomen johtava kustantamo tässä kategoriassa. He pyrkivät tarjoamaan työkaluja ja oivalluksia merkitykselliseen elämään kaikilla elämän osa-alueilla. Viisas Elämän valikoimaan kuuluu ajattomia klassikoita, kuten Eckhart Tolle, Dalai Lama, Florence Scovel Shinn, James Allen, Jon Kabat-Zinn, Byron Katie, Timothy Ferriss, Tony Robbins, Charles Duhigg, Clarissa Pinkola-Estés, Wayne D. Dyer, Bruce Lipton, Michael Singer, ja Brené Brown.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Tia Gynther esittelee uutuuskirjaansa

Kuva: Jannamari Palo, Kansikuva: Jaana Racero
Kansikuva: Jaana Racero