Kyocera Document Solutions Finland Oy ja Proservia Finland ovat kesäkuun alussa aloittaneet maanlaajuisen yhteistyön tulostin- ja monitoimilaite-asennusten sekä laitehuoltojen osalta.

”Olemme tyytyväisiä syntyneestä sopimuksesta ja yhteistyöstä Proservian kanssa. Sopimus on osa Kyoceran EMEA-alueen laajuista kumppanuutta ja sen tarkoitus on täydentää nykyistä huoltopalvelua Suomessa ja kehittää asiakaskokemusta sekä laatumittareita. Service Desk -palvelumme säilyy jatkossakin Kyoceralla Suomessa, koska tiedämme asiakkaiden arvostavan sitä”, painottaa Kyoceran toimitusjohtaja Jarmo Torkamo.

”Olemme erittäin innoissamme yhteistyöstä, ja että olemme jatkossa Kyoceran virallinen huoltokumppani. Omalla toiminnallamme haluamme auttaa Kyoceraa tarjoamaan entistä tehokkaampaa palvelua asiakkailleen”, toteaa Proservian Business Unit Director Daniel Hietala.

Proservia on osa ManpowerGroupin globaalia IT-palveluntuotantoa. Suomessa Proservialla on vahvat perinteet ServiceDesk- sekä Onsite-palveluiden toimittajana.

Proservian vahvuuksiin kuuluu 200 asiantuntijan kokoinen, maanlaajuisesti koko Suomen alueelle levittäytyvä, henkilöstö.

Kyocera Document Solutions Finland Oy on Kyocera Document Solutions Europe B.V.:n tytäryhtiö, joka on osa Kyocera Document Solutions Inc:ta, jonka pääkonttori sijaitsee Osakassa, Japanissa. Tuoteportfolioon kuuluvat väri- ja mustavalkomonitoimilaitteet sekä tulostimet ja niihin liittyvät sovellukset. Kyoceran palveluportfolio sisältää konsultointipalvelut, laitteiden ja sovellusten On Site -tuki-, ylläpito- sekä logistiikkapalvelut. Kyoceran tuotteet ovat tunnettuja ainutlaatuisen pitkäkestoisista komponenteista, joiden ansiosta Kyoceran laitteet ovat luotettavia ja tuottavat elinkaaren aikana vähemmän jätettä, mikä tarkoittaa muun muassa alhaisia elinkaarikustannuksia (TCO).

Lisätietoja:
Stephan Schauman
Customer Service Manager

Proservia Finland
Porkkalankatu 20c
T: +358 (0)20 1700 240
M: +358 (0)40 1854 802
stephan.schauman@proservia.fi

www.proservia.fi

Proservia on osa ManpowerGroup-konsernia. Proservia on tuottanut Service Desk- ja etähallintapalveluita kaiken kokoisiin loppukäyttäjäympäristöihin vuodesta 2005 lähtien.

Suomessa tuotetaan palveluita valtakunnallisesti 200 asiantuntijan voimin. Palvelutuotantoa johdetaan keskitetysti Helsingin Service Centeristä. Tämän lisäksi toimipisteet löytyvät Espoosta ja Jyväskylästä. Kansainvälisisissä palveluissa voidaan hyödyntää Proservian toimitusverkostoa yli 15 maassa.

ManpowerGroup® on henkilöstö- ja työvoimaratkaisujen sekä ulkoistettujen palveluratkaisujen asiantuntija, kehittäjä ja tuottaja. Yhtiö työllistää joka päivä 600 000 ihmistä eri osaamisalueilla ja toimialoilla 80 maassa. Manpower®, Experis®, Right Management® ja ManpowerGroup® Solutions palvelevat 400 000 asiakasorganisaatiota tarjoamalla niiden muuttuviin työvoimatarpeisiin kattavan valikoiman HR-ratkaisuja – henkilöstövuokrauksesta rekrytointiin ja ulkoistetuista palveluratkaisuista uramuutospalveluihin. Pohjoismaissa ja Baltiassa yhtiö on markkinajohtaja. Vuonna 2019 ManpowerGroup on valittu 10. kerran World’s Most Ethical Companies® -listalle sekä yhdeksi Fortune’s Most Admired Companies -yhtiöksi. Lue lisää yhtiön toiminnasta ja palveluista osoitteessa www.manpowergroup.fi

Amiedu ja ManpowerGroup yhteistyöhön – organisaatioiden osaamisen varmistamiseen uutta tukea7.12.2017 10:00:00 EETTiedote

Pula uusista ammattitaitoisista työntekijöistä ja riittämätön osaamisen kehittäminen muutoksessa ovat suurelle osalle organisaatiota kasvun ja kilpailukyvyn este. Amiedu ja ManpowerGroup ovat sopineet, että ne lähtevät yhteisvoimin ratkaisemaan tätä haastetta, kummankin osapuolen vahvuuksia hyödyntäen. Tavoitteena on kehittää palveluja, jotka antavat työnantajille tukea osaavan työvoiman saamisessa sekä työntekijöille urapoluissa.