MUISTUTUSKUTSU MEDIALLE: Nuoriso, pilalla

EVAlla on ilo kutsua median edustajat tilaisuuteen, jossa keskustellaan nuorisosta.

Torstaina 27. helmikuuta klo 17.0018.15

Paikka: Tenho Restobar, Helsinginkatu 15

Millenniaalit ajattelevat kaikesta eri tavalla kuin vanhempansa. Pysäyttääkö Z-sukupolvi ilmastonmuutoksen? Viis veisaavatko he rahasta, vallasta ja menestyksestä?

Vai ovatko nuoret ihan yhtä turhamaisia ja materialistisia kuin aiemminkin?

Toimittaja Tuija Siltamäki käänsi tarkan tutkansa itseensä ja sukupolvitovereihinsa. Nuorisohan on aina ollut pilalla. Miten pihalla millenniaalit itse asiassa ovat?

EVAlla on ilo kutsua sinut Tuija Siltamäen Nuoriso, pilalla -pamfletin julkistamistilaisuuteen. Tapahtumassa nuorisosta debatoivat setä-tätijoukkue, työelämäprofessori Matti Apunen, päätoimittaja Jouko Jokinen ja EVAn johtaja Emilia Kullas, ja tulevaisuuden setä-tätijoukkue, kansanedustaja Bella Forsgrén, SYL:n puheenjohtaja 2019 Sanni Lehtinen ja toimittaja Robert Sundman.

Pyydämme ilmoittautumista keskiviikkoon 26.2. kello 15.00 mennessä: viestintäpäällikkö heini.larros@eva.fi tai +358 40 526 97 28.

Pyydämme huomioimaan, että ohjelma alkaa kello 17.00. Virvokkeita tarjolla jo kello 16.30.

SUOMALAISET HYVÄKSYVÄT RIKASTUMISEN14.11.2020 07:00:00 EETTiedote

Suomalaisista 76 prosenttia ei näe väärää siinä, että jotkut yrittävät tehdä niin paljon rahaa kuin rehellisin keinoin vain voivat, käy ilmi Elinkeinoelämän valtuuskunta EVAn Arvo- ja asennetutkimuksesta. Toista mieltä on kaksitoista prosenttia suomalaisista. Suurempi osa suomalaisista hyväksyy (45 %) kuin torjuu (35 %) väittämän, jonka mukaan kaikki hyötyvät joidenkin rikastumisesta, koska rikkaat sijoittavat varojaan uudelleen talouteen.