Pohjola Rakennus kutsuu mukaan Tampereen Tammelan stadionin nimikilpailuun

Pohjola Rakennus rakentaa Tampereen Tammelan uuden jalkapallostadionin yhteydessä myös uusia kaupunkikoteja, jotka tulevat osaksi upeaa ja modernia tamperelaista jalkapallopyhättöä. Sen kunniaksi nyt on myös käynnistetty nimikilpailu, jossa etsitään nimiä Tammelan stadionin yhteyteen rakennettaville asuintaloille.

Tampereen Tammelan stadionin rakennushankkeeseen kuuluu noin 8000 paikkaisen jalkapallostadionin lisäksi myös asuin-, pysäköinti- ja liiketiloja. Suunnitelmien mukaisesti stadionin rakentaminen alkaa vuonna 2021, rakennustyöt kestävät noin kaksi vuotta ja valmistuminen on vuonna 2023. Hanke onkin herättänyt jo valtavaa kiinnostusta ja odotukset sen osalta ovat korkealla.

Ennakkoon kohteesta kiinnostuneille tehtiin myös kysely, jolla kartoitettiin, millaisia koteja alueelle kaivataan ja minkälaisia ominaisuuksia niistä tulisi löytyä. Kyselyn perusteella saatuja palautteita on otettu huomioon laajalti tulevien kotien suunnittelussa.

Nyt haemmekin nimikilpailun avulla nimiehdotuksia kahdelle taloyhtiölle, jotka tulevat sijaitsemaan Salhojankadun pohjois- ja eteläpäädyissä. Paras ehdotus voittaa 2 kappaletta Ilveksen Veikkausliigan kausikortteja. Sen lisäksi voittaja pääsee vaikuttamaan Tampereen uuden maamerkin nimeämiseen.

Nimikilpailu on voimassa 27.2.-14.3.2021 välisen ajan ja oman ideasi kilpailuun pääset antamaan täältä.

Miika Oksanen, Pohjola Rakennus Oy Suomi, varatoimitusjohtaja, puh. 0400 781 341 miika.oksanen@pohjolarakennus.fi

Henna Korpiluoto, Pohjola Rakennus Oy Suomi, hankejohtaja, puh. 050 517 7552, henna.korpiluoto@pohjolarakennus.fi

Koteja Pohjolan elosuhteisiin

Pohjola Rakennus Oy Suomi rakentaa viihtyisiä koteja Suomen elosuhteisiin yli 30 vuoden kokemuksella. Suunnittelemme ja rakennamme vuosittain yli 2000 kotia, joita yhdistävät hyvä sijainti, toimiva pohjaratkaisu ja laadukkaat materiaalit. Pohjola Rakennuksen palveluksessa on yli 3 000 ammattilaista, joista lähes 250 on omaa henkilökuntaa. Monessa asiassa on onnistuttu: liikevaihtomme on kehittynyt positiivisesti ollen 315 MEUR vuonna 2020. Asiakastyytyväisyytemme oli 4,4/5 vuonna 2020. Menestyksen takana ovat osaamisen jatkuva kehittäminen sekä palveluvalmis asenne: tarjoamme parhaat puitteet asukkaille, työntekijöille ja yhteistyökumppaneille. Valitse Pohjola Rakennus, kun haluat kotimaista osaamista kotimaiseen asumiseen.

Pohjola Rakennus rakentaa Jyväskylän keskustaan tornitalokokonaisuuden25.3.2021 11:00:00 EET | Tiedote

Jyväskylän keskustan siluetti nousee korkealle uuden keskustahankkeen myötä. Pohjola Rakennus Oy Suomen toimesta osoitteeseen Kalevankatu 8-10 nousevat 16- ja 12-kerroksiset tornitalot sekä 8-kerroksinen matalampi asuintalo. Kolmen asuinrakennuksen kokonaisuus muotoutuu Kalevankadun, Ilmarisenkadun ja Puistotorin rajaamalle alueelle vastapäätä Kolmikulmaa. Uudet asuinrakennukset luovat Jyväskylän keskusta-alueelle uutta modernia asuntokantaa.