Pohjola Rakennus: Tammelan stadionin nimikilpailu on ratkennut

Pohjola Rakennus rakentaa Tampereen Tammelan uuden jalkapallostadionin yhteydessä myös uusia kaupunkikoteja, jotka tulevat osaksi upeaa ja modernia tamperelaista jalkapallopyhättöä. Kotitalojen nimeämiseksi järjestettiin nimikilpailu 27.2.-14.3.2021 välisenä aikana.

Pohjola Rakennus rakentaa Tampereen Tammelan uuden jalkapallostadionin yhteydessä uusia kaupunkikoteja.

Nimikilpailussa etsimme nimiä Salhojankadun pohjois- ja eteläpäädyissä sijaitseville asuintaloille. Saimme kaiken kaikkiaan 129 mainiota nimiehdotusta, joista monista huokui urheilullisuus ja etenkin jalkapalloilu kohteen innoittamana. Kaikkien ehdotusten joukosta voittajaksi taloyhtiöille valikoitui nimet, jotka henkivät kokonaisuudessaan hienosti tulevaa hanketta.

Tulevien kotitalojen nimiksi valikoituivat voiton jumalatarta kuvaava Asunto Oy Tampereen Victoria (stadionin eteläpääty) ja kodin jumalattaren mukaan nimeä kantava Asunto Oy Tampereen Vesta (stadionin pohjoispääty).

Paljon onnea voittajanimien ideoijalle ja lämmin kiitos jokaiselle nimiehdotuksen antaneelle!

Miika Oksanen, Pohjola Rakennus Oy Suomi, varatoimitusjohtaja, puh. 0400 781 341, miika.oksanen@pohjolarakennus.fi

Henna Korpiluoto, Pohjola Rakennus Oy Suomi, hankejohtaja, puh. 050 517 7552, henna.korpiluoto@pohjolarakennus.fi

Koteja Pohjolan elosuhteisiin

Pohjola Rakennus Oy Suomi rakentaa viihtyisiä koteja Suomen elosuhteisiin yli 30 vuoden kokemuksella. Suunnittelemme ja rakennamme vuosittain yli 2000 kotia, joita yhdistävät hyvä sijainti, toimiva pohjaratkaisu ja laadukkaat materiaalit. Pohjola Rakennuksen palveluksessa on yli 3 000 ammattilaista, joista lähes 250 on omaa henkilökuntaa. Monessa asiassa on onnistuttu: liikevaihtomme on kehittynyt positiivisesti ollen 315 MEUR vuonna 2020. Asiakastyytyväisyytemme oli 4,4/5 vuonna 2020. Menestyksen takana ovat osaamisen jatkuva kehittäminen sekä palveluvalmis asenne: tarjoamme parhaat puitteet asukkaille, työntekijöille ja yhteistyökumppaneille. Valitse Pohjola Rakennus, kun haluat kotimaista osaamista kotimaiseen asumiseen.

Pohjola Rakennus rakentaa Jyväskylän keskustaan tornitalokokonaisuuden25.3.2021 11:00:00 EET | Tiedote

Jyväskylän keskustan siluetti nousee korkealle uuden keskustahankkeen myötä. Pohjola Rakennus Oy Suomen toimesta osoitteeseen Kalevankatu 8-10 nousevat 16- ja 12-kerroksiset tornitalot sekä 8-kerroksinen matalampi asuintalo. Kolmen asuinrakennuksen kokonaisuus muotoutuu Kalevankadun, Ilmarisenkadun ja Puistotorin rajaamalle alueelle vastapäätä Kolmikulmaa. Uudet asuinrakennukset luovat Jyväskylän keskusta-alueelle uutta modernia asuntokantaa.