Sarjainnostuja Johannes Laine haluaa tehdä siistejä juttuja paremman maailman puolesta

Laineen uusin innostuksen kohde on juuri ilmestynyt Goodness Cookbook – 100% maukkaita & helppoja vegaanisia reseptejä. Kirjassa Johannes kumppaneineen paljastaa vuoden 2019 vegeravintolaksi valitun OHMYGOODNESS:in suosituimmat herkut.

kuva: Johanna Rontu

Mikkelistä Kallion kulmille kotiutunut Johannes on tällä hetkellä mukana kymmenessä yrityksessä ja suunnittelee jatkuvasti uusia liikeideoita. Hän on perheensä ensimmäinen yrittäjä ja jo nuorena hän kokeili myyntimiehen taitojaan myymällä omaan laskuun tupakkaa ja viinaa. Myöhemmin mies päätti siirtyä terveellisimpiin tuotteisiin ja nykyään hänellä on vegeravintolansa tiloissa myös joogastudio. Hän on mukana osakkaana monissa hyvinvointia tukevissa yrityksissä.

Tänä päivänä arvot ovat Johannekselle tärkeintä ja se, että kaikki voittavat. Tavoitteena on myös aina, että asiakas lähtee iloisempana kuin tulee paikalle, työyhteisössä ollaan ystäviä ja nautitaan siitä, mitä tehdään. Jos homma ei innosta, sitä ei jatketa väkipakolla. Yhden konkurssinkin läpikäynyt Johannes ei tee juttuja rahan takia, ja voisikin jo jäädä eläkkeelle, jos haluaisi. Vaikka työ on Johannekselle elämäntapa, kalenterin täyttäminen aloitetaan aina ensin lisäämällä sinne koristreenit. Nykyään Johannes on myös perheellinen.

Laineen energinen ja lämmin elämänasenne näkyy myös Goodness Cookbookissa. Vuoden vegeravintolaksikin (Vege Awards) valittu OHMYGOODNESS ei salaile reseptejään vaan pistää hyvän kiertoon. Kirjan upeat kuvat ja helpot reseptit suolaisesta makeaan pistävät sylkirauhaset humppaamaan ja vatsan vinkumaan ruokaa. Goodness Cookbook – 100% maukkaita & helppoja vegaanisia reseptejä (Viisas Elämä) tarjoaa inspiraatiota aamupalan värkkäyksestä romanttisiin illallisiin ja sopii kaikille, myös ensiaskeleitaan vegaanisen ruoanlaiton parissa ottaville.

Tämä kirja viimeistään todistaa, että vegeruoka ei häviä maussa kenellekään!

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Johannes Laine, Goodness Cookbook

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:

tiedotuspäällikkö
www.viisaselama.fi

kuva: Johanna Rontu
kansi: Jonna Nisu kuva: Johanna Rontu
OHMYGOODNESS -tiimi, kuva: Johanna Rontu

Viisas Elämän syksyn 2021 kirjat on julkaistu8.6.2021 14:30:04 EEST | Tiedote

Viisas Elämän syksyn 2021 uutuuskirjoja yhdistää halu hidastaa hektistä elämää. Onnea ja mielenrauhaa löytyy yllättävän läheltä ja tutuista lähteistä: arjesta, saunasta, itsensä kehittämisestä ja myönteisen ajattelun voimasta. Uutuuksien joukossa nähdään myös legendaarisen supertähden Tina Turnerin tuore elämäkerta, joka valottaa maailmankuulun artistin hengellistä matkaa. Toinen syksyn odotetuimmista käännöskirjoista on Wim Hof -menetelmä, joka kertoo kylmähoidon lukuisista terveyshyödyistä. Ohessa tulevan syksyn satoa ja poimintoja sekä kotimaisten että ulkomaisten teosten monipuolisesta kattauksesta.

Paluu Jumalattaren luontoon – Polku pohjoisen voiman ja myyttien juurille27.4.2021 10:22:06 EEST | Tiedote

Syvä kiinnostus kasvien voimaan, kansanperinteeseen ja mystiikkaan saivat Eeva Maria Leinon kirjoittamaan Luojattarista, voimanaisista ja muinaissuomalaisesta tarustosta ammentavan upean oppaan, joka on luotu nykypäivän naisen elämää ajatellen. Leino on kasvituntija, hyvinvointivalmentaja ja yrittäjä, joka työssään haluaa auttaa naisia löytämään yhteyden luontoon oman mytologiamme naiseuden kautta. Kirja tarjoaakin uudenlaisia näkökulmia suomalaiseen mytologiaan. Se innostaa katsomaan kasvimaailmamme rikkauksia uusin silmin sekä tukee oman voiman löytymistä nykypäivän nopeatempoisen tahdin keskellä.