STT:n toimituspäälliköiksi Panu Tuunala ja Laura Kolu

Panu Tuunala, 42, ja Laura Kolu, 40, on nimitetty toimituspäälliköiksi STT:ssä alkaen 1. maaliskuuta 2019.

Panu Tuunala ja Laura Kolu

Tuunalan vastuualueina ovat uutiskuva ja urheilu, ja hän toimii myös päätoimittajan varamiehenä. Hän on toiminut molempien osastojen päällikkönä vuodesta 2015 ja johtanut sitä ennen Lehtikuvan kuvatoimitusta syksystä 2010. Sitä ennen Tuunala on työskennellyt STT:ssä vuodesta 2002 asti toimittajana, reportteriryhmän esimiehenä ja uutispäällikkönä. Koulutukseltaan hän on yhteiskuntatieteiden maisteri.

Kolu vastaa STT:n uutistoimituksesta (24h-toimitus ja e-toimitus), erityisesti työjärjestelyistä ja työn kehittämisestä. Kolu on toiminut 24h-toimituksen päällikkönä vuodesta 2015 ja huolehtinut siinä tehtävässä monista koko toimituksen hankkeista, viimeksi tämän vuoden alussa toimituksen muutosta Ruoholahteen.

Tätä ennen Kolu on työskennellyt STT:ssä vuodesta 2003 asti toimittajana, uutispäällikkönä ja yhteiskuntatoimituksen päällikkönä. Myös Kolu on koulutukseltaan yhteiskuntatieteiden maisteri.

Uutisasioista vastaavat edelleen STT:n uutispäälliköt, jotka raportoivat suoraan päätoimittajalle.

vastaava päätoimittaja Minna Holopainen, 040 5680897

Panu Tuunala, 0400 801129

Laura Kolu, 050 3022342

Panu Tuunala ja Laura Kolu

Eduskuntavaalien tulosilta Pikkuparlamentissa1.4.2019 07:11:00 EESTTiedote

STT osallistuu eduskunnan Pikkuparlamentissa sunnuntaina 14. huhtikuuta median edustajille pidettävän eduskuntavaalien tulosillan järjestelyihin. Puolueiden puheenjohtajat ovat tilaisuudessa toimittajien tavattavina. Turvajärjestelyjen takia tilaisuuteen voivat osallistua vain ennakkoon akkreditoituneet toimittajat ja kuvaajat. HUOM! Pressikortti tai eduskunnan mediakortti eivät riitä. Akkreditointi on alkanut ja päättyy perjantaina 5.4.