Tampereen Tammelan stadionin yhteyteen nousevan Victorian kodit varattiin täyteen ennätysvauhtia

Pohjola Rakennus aloitti Tampereen Tammelan uuden stadionin yhteyteen rakennettavan Asunto Oy Tampereen Victorian ennakkomarkkinoinnin huhtikuun lopussa. Victorian kodit olivat jo ennen ennakkomarkkinointia herättäneet laajaa kiinnostusta ja kodit varattiinkin täyteen viikon sisällä ennakkomarkkinoinnin käynnistämisestä. Victorian kotien alustava valmistuminen on elokuussa 2023.

Tampereen Tammelaan rakentuu tyylikäs hybridistadion, joka yhdistää täysimittaisen kentän ja asuintalot viihtyisäksi kokonaisuudeksi. Ensimmäisenä asuinrakennuksena stadionin yhteyteen nousee voiton jumalattaren mukaan nimetty Asunto Oy Tampereen Victoria. Valtavaa kiinnostusta herättäneen Victorian tyylikkäät ja modernit kodit sekä kansainvälisen tason stadionin on suunnitellut useaan kertaan palkittu arkkitehtitoimisto JKMM Arkkitehdit Oy. Heidän käsialaansa ovat esimerkiksi tunnettu Amos Rex -taidemuseo ja Kansallismuseon uusi lisärakennus.

Victorian ennakkomarkkinointi sujui yli odotusten, vaikka loistavan sijainnin ja monipuolisen asuntotarjonnan odotetiinkin saavan asunnonostajat liikkeelle. Stadionnäkymillä varustetut kodit ja perheasunnot olivat odotetusti erityisen suosittuja. Myös pienet kaksiot varattiin ennätysnopeasti täyteen.

”Suomen mittakaavassakin uniikki stadionkorttelikokonaisuus on herättänyt poikkeuksellisen paljon kiinnostusta. Asiakaskontakteja meillä on hankkeeseen liittyen noin tuhat, joten ei ihmekään, että asunnot varattiin nopeasti täyteen”, iloitsee Pohjola Rakennuksen hankejohtaja Henna Korpiluoto.

Kokonaisuudessaan Tammelan stadionhankkeen on tarkoitus valmistua vuoden 2023 marraskuuhun mennessä. Pohjola Rakennuksen toisen stadionin yhteyteen rakennettavan asuntokohteen, Victorian seuraajan Asunto Oy Tampereen Vestan markkinointi alkaa syksyn 2021 aikana.

Henna Korpiluoto, Pohjola Rakennus Oy Suomi, hankejohtaja, 050 517 7552, henna.korpiluoto@pohjolarakennus.fi

Jyrki Vuorinen, Pohjola Rakennus Oy Suomi, myyntipäällikkö, 0400 358 478, jyrki.vuorinen@pohjolarakennus.fi

Pohjola Rakennus Oy Suomi on luonut mukavuusalueita Pohjolan elosuhteisiin jo vuodesta 1989. Suunnittelemme ja rakennamme vuosittain yli 2 000 kotia, joita yhdistävät hyvä sijainti, toimiva pohjaratkaisu ja laadukkaat materiaalit. Olemme yksi Suomen suurimmista rakennusalan yrityksistä ja työllistämme yli 3 000 ammattilaista, joista noin 250 on omaa henkilökuntaa. Kun haluat löytää oman mukavuusalueesi, voit luottaa meihin.

Pohjola Rakennus aloitti toisen Tammelan stadionin yhteyteen rakennettavan asuntokohteensa ennakkomarkkinoinnin17.9.2021 09:30:00 EEST | Tiedote

Pohjola Rakennus on aloittanut Tampereen Tammelan uuden stadionin yhteyteen rakennettavan Asunto Oy Tampereen Vestan ennakkomarkkinoinnin. Vesta on järjestyksessään toinen ja samalla viimeinen Tammelan stadionin yhteyteen rakennettavista Pohjola Rakennuksen asuntokohteista. Vesta sijaitsee stadionin Salhojankadun puoleisessa päässä ja kohteen on tarkoitus valmistua elokuussa 2023.

Pohjola Rakennus käynnisti toisen Lauttasaaren kohteensa ennakkomarkkinoinnin3.9.2021 10:00:00 EEST | Tiedote

Pohjola Rakennus on käynnistänyt Helsingin Lauttasaareen rakennettavan Asunto Oy Helsingin Särkiniemenpuiston ennakkomarkkinoinnin. Kohde on järjestyksessään toinen Pohjola Rakennuksen asuinkerrostalo, joka sijaitsee Lauttasaaressa. Ensimmäinen kohde, Asunto Oy Helsingin Julius, varattiin täyteen ennätysnopeasti. Myös Särkiniemenpuisto on herättänyt laajaa kiinnostusta jo ennen ennakkomarkkinoinnin käynnistymistä.

Pohjola Rakennus aloitti ensimmäisen Helsingin Lauttasaareen tulevan uudiskohteensa ennakkomarkkinoinnin13.8.2021 14:01:28 EEST | Tiedote

Pohjola Rakennus on käynnistänyt Helsingin Lauttasaareen rakennettavan Asunto Oy Helsingin Juliuksen ennakkomarkkinoinnin. Juliuksen 51 uutta kotia rakennetaan Gyldénintie 2:een aivan metroaseman viereen Tallbergin Puistotien kupeeseen. Tontilta puretaan vanha toimistorakennus, ja uusi asuintalo rakennetaan ajattoman tyylikkääksi naapuruston rakennuskantaa kunnioittaen. Yli 90 prosenttia kodeista varattiin ennen julkista ennakkomarkkinointia.