Tampereen Tammelan stadionin yhteyteen nousevan Victorian kodit varattiin täyteen ennätysvauhtia

Pohjola Rakennus aloitti Tampereen Tammelan uuden stadionin yhteyteen rakennettavan Asunto Oy Tampereen Victorian ennakkomarkkinoinnin huhtikuun lopussa. Victorian kodit olivat jo ennen ennakkomarkkinointia herättäneet laajaa kiinnostusta ja kodit varattiinkin täyteen viikon sisällä ennakkomarkkinoinnin käynnistämisestä. Victorian kotien alustava valmistuminen on elokuussa 2023.

Tampereen Tammelaan rakentuu tyylikäs hybridistadion, joka yhdistää täysimittaisen kentän ja asuintalot viihtyisäksi kokonaisuudeksi. Ensimmäisenä asuinrakennuksena stadionin yhteyteen nousee voiton jumalattaren mukaan nimetty Asunto Oy Tampereen Victoria. Valtavaa kiinnostusta herättäneen Victorian tyylikkäät ja modernit kodit sekä kansainvälisen tason stadionin on suunnitellut useaan kertaan palkittu arkkitehtitoimisto JKMM Arkkitehdit Oy. Heidän käsialaansa ovat esimerkiksi tunnettu Amos Rex -taidemuseo ja Kansallismuseon uusi lisärakennus.

Victorian ennakkomarkkinointi sujui yli odotusten, vaikka loistavan sijainnin ja monipuolisen asuntotarjonnan odotetiinkin saavan asunnonostajat liikkeelle. Stadionnäkymillä varustetut kodit ja perheasunnot olivat odotetusti erityisen suosittuja. Myös pienet kaksiot varattiin ennätysnopeasti täyteen.

”Suomen mittakaavassakin uniikki stadionkorttelikokonaisuus on herättänyt poikkeuksellisen paljon kiinnostusta. Asiakaskontakteja meillä on hankkeeseen liittyen noin tuhat, joten ei ihmekään, että asunnot varattiin nopeasti täyteen”, iloitsee Pohjola Rakennuksen hankejohtaja Henna Korpiluoto.

Kokonaisuudessaan Tammelan stadionhankkeen on tarkoitus valmistua vuoden 2023 marraskuuhun mennessä. Pohjola Rakennuksen toisen stadionin yhteyteen rakennettavan asuntokohteen, Victorian seuraajan Asunto Oy Tampereen Vestan markkinointi alkaa syksyn 2021 aikana.

Henna Korpiluoto, Pohjola Rakennus Oy Suomi, hankejohtaja, 050 517 7552, henna.korpiluoto@pohjolarakennus.fi

Jyrki Vuorinen, Pohjola Rakennus Oy Suomi, myyntipäällikkö, 0400 358 478, jyrki.vuorinen@pohjolarakennus.fi

Pohjola Rakennus Oy Suomi on luonut mukavuusalueita Pohjolan elosuhteisiin jo vuodesta 1989. Suunnittelemme ja rakennamme vuosittain yli 2 000 kotia, joita yhdistävät hyvä sijainti, toimiva pohjaratkaisu ja laadukkaat materiaalit. Olemme yksi Suomen suurimmista rakennusalan yrityksistä ja työllistämme yli 3 000 ammattilaista, joista noin 250 on omaa henkilökuntaa. Kun haluat löytää oman mukavuusalueesi, voit luottaa meihin.

Ensimmäisten Tampereen Tammelan stadionin yhteyteen rakennettavien kotien ennakkomarkkinointi on alkanut23.4.2021 06:00:00 EEST | Tiedote

Pohjola Rakennus on aloittanut Tampereen Tammelan uuden stadionin yhteyteen rakennettavan Asunto Oy Tampereen Victorian ennakkomarkkinoinnin. Victoria on ensimmäinen Tammelan stadionin yhteyteen rakennettavista kahdesta Pohjola Rakennuksen asuntokohteesta ja se sijaitsee stadionin Salhojankadun puoleisessa päässä. Victorian kotien alustava valmistuminen on elokuussa 2023.